Regulamin

1. Terapia

Zajęcia odbywają się na terenie placówki LOGOgabinet Żoliborz przy ul. Rydygiera 11a/6 01-793 w Warszawie w dniach i godzinach pracy gabinetu ustalonych przez specjalistę w porozumieniu z rodzicami. Czas trwania zajęć obejmuje zajęcia terapeutyczne i konsultację z rodzicami/opiekunami.

Dane firmy:

2. Zapisy i opłaty

Zapisu na konsultację/diagnozę można dokonać telefonicznie lub internetowo poprzez system Bookero. Warunkiem zarezerwowania terminu jest zaakceptowanie regulaminu i wniesienie płatności z góry. Warunkiem zapisu na terapię jest odbycie konsultacji, zaakceptowanie regulaminu i wniesienie opłaty za miesiąc z góry do każdego 1. dnia miesiąca według cennika dostępnego w placówce i na stronie internetowej. Płatności dokonujemy za pomocą Przelewy24. Faktury przesyłane są na adres mailowy podany przez rodzica bezpośrednio z programu Fakturownia.

3. Odwoływanie wizyt

Wizytę należy odwołać dzień przed, a najpóźniej do godz. 8:00 w dniu, w którym odbywa się wizyta, aby mógł z niej skorzystać inny pacjent. W takim przypadku zajęcia można odrobić w danym miesiącu w terminie ustalonym przez terapeutę w miarę możliwości wynikających z grafiku gabinetu. Wizyta odwołana po godz. 8:00 jest płatna- 100% stawki. W terapii uczestniczą tylko zdrowi pacjenci. Specjalista ma prawo odmówienia lub przerwania terapii ze względu na zły stan zdrowia pacjenta. W takim przypadku wizyta jest pełnopłatna- 100% stawki. W przypadku niedyspozycji terapeuty zostanie zaproponowany dodatkowy termin lub nastąpi zwrot kosztów na koniec miesiąca. Na wizytę Pacjent proszony jest o zgłoszenie 5 min. przed planowanym jej rozpoczęciem. W przypadku spóźnienia na wizytę, czas przeznaczony na wizytę nie zostaje wydłużony ze względu na kolejnych pacjentów.

Zamówienie usługi to oświadczenie woli Klienta składane telefonicznie lub internetowo poprzez system Bookero, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, dotyczące usługi oferowanej przez LOGOgabinet Żoliborz w ramach, którego Klient podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy oraz akceptuje regulamin po zapoznaniu się z nim. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klient który zawarł umowę na odległość- dokonał zamówienia usługi, może w terminie 14 dni od niej odstąpić. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy przesłać oświadczenie na adres: logogabinetpl@gmail.com. Sprzedawca dokonuje weryfikacji i zwrotu kwoty w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24, dlatego sprzedawca może dokonać zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty. Klient nie ponosi kosztów związanych ze zwrotem płatności.

Klient ma także prawo do reklamacji w ciągu 14 dni od wykonanej usługi. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnej informacji na adres logogabinetpl@gmail.com. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji. Sprzedawca dokonuje weryfikacji i zwrotu kwoty w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia. Zwrot płatności następuje przoprzez użyciu takiego samego sposobu zapłaty- Przlelewy 24. Klient nie ponosi kosztów związanych ze zwrotem płatności.

Polityka oraz procedury ochrony dzieci

Preambuła

Naczelną zasadą wszystkich działań podejmowanych przez personel LOGOgabinet Żoliborz jest działanie dla dobra dziecka i w jego najlepszym interesie. Każdy członek personelu traktuje dziecko z szacunkiem oraz uwzględnia jego potrzeby. Niedopuszczalne jest stosowanie przez kogokolwiek wobec dziecka przemocy w jakiejkolwiek formie. Personel LOGOgabinet Żoliborz, realizując te cele, działa w ramach obowiązującego prawa, przepisów wewnętrznych oraz swoich kompetencji.

Podstawy prawne Polityki ochrony dzieci

Objaśnienie terminów i pojęć używanych w dokumencie:

Rozpoznawanie i reagowanie na czynniki ryzyka krzywdzenia dzieci

Zasady rekrutacji pracowników/wolontariuszy/stażystów/praktykantów

Rekrutacja personelu odbywa się zgodnie z zasadami bezpiecznej rekrutacji personelu. Zasady stanowią Załącznik [nr] do niniejszej Polityki. Zasady rekrutacji nowych członków personelu, a także monitorowanie członków personelu już pracujących w i/lub współpracujących z nią powinny obejmować:
Podstawy prawne:

Zasady bezpiecznych relacji pomiędzy pracownikami (wolontariuszami, stażystami, praktykantami) a dziećmi

Personel zna i stosuje zasady bezpiecznych relacji personel–dziecko i dziecko–dziecko ustalone w placówce. Zasady stanowią Załącznik [nr] do niniejszej Polityki.

Procedury interwencji w przypadku podejrzenia krzywdzenia dziecka


Podstawy prawne:

Zasady ochrony danych osobowych oraz wizerunku dzieci


Podstawy prawne:

Zasady bezpiecznego korzystania z internetu i mediów elektronicznych

Monitoring

Przepisy końcowe

Zasady bezpiecznej rekrutacji

Zasady bezpiecznych relacji personelu z dziećmi

Naczelną zasadą wszystkich czynności podejmowanych przez personel jest działanie dla dobra dziecka i w jego najlepszym interesie. Personel traktuje dziecko z szacunkiem oraz uwzględnia jego godność i potrzeby. Niedopuszczalne jest stosowanie przemocy wobec dziecka w jakiejkolwiek formie. Personel realizując te cele działa w ramach obowiązującego prawa, przepisów wewnętrznych organizacji oraz swoich kompetencji. Zasady bezpiecznych relacji personelu z dziećmi obowiązują wszystkich pracowników, współpracowników, stażystów i wolontariuszy, członków instytucji a także każdą dorosłą osobę mającą kontakt z dziećmi znajdującymi się pod opieką instytucji, jeśli kontakt ten odbywa się za zgodą placówki i/lub na jej terenie. Znajomość i zaakceptowanie zasad są potwierdzone podpisaniem oświadczenia.

Relacje personelu z dziećmi.
Jesteś zobowiązany/a do utrzymywania profesjonalnej relacji z dziećmi i każdorazowego rozważenia, czy Twoja reakcja, komunikat bądź działanie wobec dziecka są adekwatne do sytuacji, bezpieczne, uzasadnione i sprawiedliwe wobec innych dzieci. Działaj w sposób otwarty i przejrzysty dla innych, aby zminimalizować ryzyko błędnej interpretacji Twojego zachowania.

Komunikacja z dziećmi
Działania z dziećmi
Kontakt fizyczny z dziećmi
Każde przemocowe działanie wobec dziecka jest niedopuszczalne. Istnieją jednak sytuacje, w których fizyczny kontakt z dzieckiem może być stosowny i spełnia zasady bezpiecznego kontaktu: jest odpowiedzią na potrzeby dziecka w danym momencie, uwzględnia wiek dziecka, etap rozwojowy, płeć, kontekst kulturowy i sytuacyjny. Nie można jednak wyznaczyć uniwersalnej stosowności każdego takiego kontaktu fizycznego, ponieważ zachowanie odpowiednie wobec jednego dziecka może być nieodpowiednie wobec innego. Kieruj się zawsze swoim profesjonalnym osądem, słuchając, obserwując i odnotowując reakcję dziecka, pytając je o zgodę na kontakt fizyczny (np. przytulenie) i zachowując świadomość, że nawet przy Twoich dobrych intencjach taki kontakt może być błędnie zinterpretowany przez dziecko lub osoby trzecie.
Kontakty poza godzinami pracy
Co do zasady kontakt z dziećmi powinien odbywać się wyłącznie w godzinach pracy i dotyczyć celów mieszczących się w zakresie Twoich obowiązków.
Bezpieczeństwo online
Bądź świadom cyfrowych zagrożeń i ryzyka wynikającego z rejestrowania Twojej prywatnej aktywności w sieci przez aplikacje i algorytmy, ale także Twoich własnych działań w internecie. Dotyczy to lajkowania określonych stron, korzystania z aplikacji randkowych, na których możesz spotkać dzieci, z którymi prowadzisz zawodowe działania, obserwowania określonych osób/stron w mediach społecznościowych i ustawień prywatności kont, z których korzystasz. Jeśli Twój profil jest publicznie dostępny, dzieci i ich rodzice/opiekunowie będą mieć wgląd w Twoją cyfrową aktywność.

Zasady ochrony wizerunku i danych osobowych dzieci

Zasady ochrony wizerunku i danych osobowych dzieci w LOGOgabinet Żoliborz powstały w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.

Nasze wartości
Dbamy o bezpieczeństwo wizerunków dzieci poprzez:
Rejestrowanie wizerunków dzieci do użytku LOGOgabinet Żoliborz
W sytuacjach, w których nasza organizacja rejestruje wizerunki dzieci do własnego użytku, deklarujemy, że:Jeśli wizerunek dziecka stanowi jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, impreza publiczna, zgoda rodziców/opiekunów prawnych dziecka nie jest wymagana.

Przechowywanie zdjęć i nagrań
Przechowujemy materiały zawierające wizerunek dzieci w sposób zgodny z prawem i bezpieczny dla dzieci: